FAQ

Drogi kliencie aby zaoszczędzić Twój czas i odpowiedzieć Ci na pytania które mogą się nasunąć stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań. Znajdziesz tu odpowiedź na niektóre zagadnienia oraz ścieżkę do odnalezienia informacji która ułatwi CI poruszanie się po naszym sklepie.

OBSŁUGA SKLEPU

W prawym górnym rogu znajduje się wyszukiwarka, w którą można wpisać interesujące nas hasło. Kiedy pojawi się produkt, którego szukasz, wystarczy kliknąć w zdjęcie i automatycznie otworzy się specyfikacja produktu wraz z opisem oraz ceną. Znajdziesz tam informacje o wymiarach, paletę dostępnych kolorów oraz informacja jak zamówić próbki.

Zamówienie można złożyć wrzucając produkt do koszyka. Wystarczy podać dane do faktury, adres dostawy oraz potrzebne nam informacje, które ułatwią realizację zamówienia. Zawsze można do nas wysłać zamówienie mailowo, odpowiemy w ciągu kilku minut i potwierdzimy jego przyjęcie. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego jeśli taka forma jest wygodniejsza.

Założenie konta nie jest konieczne. Warto jednak skorzystać z tej opcji, ze względu na możliwość sprawdzenia statusu zamówienia oraz historii zakupów ( zawsze jest możliwość sprawdzenia jaki model stołu lub krzesła był wcześniej kupiony). Posiadając nasze konto, proces zakupu jest łatwiejszy, a jednocześnie można skorzystać ze specjalnych promocji przy kolejnym zakupie.

Prowadzimy sprzedaż hurtową, natomiast staramy się dostosowywać do potrzeb klientów i realizować wszystkie zamówienia. W przypadku kiedy jesteś już naszym klientem i potrzebujesz dokupić krzesła bądź stoły, zapraszamy!

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Okres ten uzależniony jest od produktu i wynosi od 2-4 lat. W karcie produktu znajdziesz dokładną informację, jaka gwarancja obejmuje dane krzesło lub stół.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Czas uzależniony jest od rodzaju zamówienia. W naszej ofercie znajdziesz produkty dostępne „od ręki” na naszym magazynie, które można odebrać osobiście nawet w 24 godziny. Jeżeli meble są wykonane na indywidualne zamówienie klienta, czas realizacji uzależniony jest od produktu. W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się z naszym działem VAST, który udzieli dokładnych informacji.

Zawsze staramy się podpowiedzieć naszym klientom jaka forma transportu jest najlepsza i najwygodniejsza. Przygotowując ofertę bierzemy pod uwagę wiele czynników między innymi koszt, który jak wiadomo są bardzo często czynnikiem wpływającym na finalizację zamówienia, oraz czas realizacji, ponieważ niektórzy nasi klienci potrzebują otrzymać zakupione produkty już kolejnego dnia. Na stronie sklepu podane są koszty wysyłki paletowej oraz ilości jakie mieszczą się na palecie, niemniej jeśli masz pytania i wątpliwości skontaktuj się z naszym Działem Handlowym, jeśli istnieje możliwość ich zmniejszenia na pewno podpowiemy co wybrać.

Tak. Można dokonać zakupu klikając opcję: odbiór osobisty. Zapraszamy do naszego magazynu, który codziennie w godzinach od 8:30-15:00, wydaje zamówienia. Wybierając się do naszej firmy, warto telefonicznie poinformować nas o terminie odbioru, abyśmy przygotowali wcześniej potrzebne dokumenty. Skróci to czas oczekiwania na formalności.

Kliencie, możesz być spokojny o swoje zamówienie. Przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa naszych dostaw. Pracownicy magazynu dokładają wszelkich starań, aby każda paleta wyjeżdżająca z naszej hali, była dokładnie spakowana i zabezpieczona. Każda paleta gotowa do wysyłki, jest dodatkowo sprawdzana tak aby każdy klient otrzymał towar nieuszkodzony.

Nasza firma dysponuje własną flotą pojazdów, dlatego często dowozimy towary własnymi samochodami. Korzystamy również z usług firm kurierskich RABEN i DHL oraz współpracujemy z przewoźnikami specjalizującymi się w spedycji.

Dzięki współpracy z firmami transportowymi i spedycyjnymi, dostarczamy nasze produkty na terenie całej Polski i Europy. Od lat eksportujemy nasze krzesła i stoły do 20 krajów Europy, między innymi do Czech, Słowacji, Niemiec, Holandii, Irlandii i Wielkiej Brytanii.

PŁATNOŚCI

Zamawiając produkty na naszej stronie można dokonać szybkiej płatności Dotpay, dzięki temu środki księgują się na naszym koncie od razu, tym samym bezzwłocznie przechodzimy do realizacji zamówienia. Można również dokonać przelewu elektronicznego. Ta forma tradycyjnej płatności zapewnia realizację zamówienia po wpływie pieniędzy na nasze konto. Jeśli zależy Ci na przyśpieszeniu tego procesu, można przysłać na nasz adres mailowy potwierdzenie zapłaty, co pozwoli nam na zmianę statusu zamówienia. Jeśli zamierzasz wybrać opcję odbioru osobistego, płatności możesz dokonać w naszym Dziale Obsługi Klienta gotówką.

Jeśli klient dokonuje zakupu mailowo lub telefonicznie, potwierdzeniem złożenia zamówienia jest otrzymana na adres mailowy faktura proforma, na której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zakupu. Na jej podstawie można dokonać płatności. Jeśli zamówienie zostało złożone poprzez stronę sklepu, należy w informacjach napisać, że proszą Państwo o wystawienie faktury. Tego samego dnia na adres mailowy wyślemy dokument.

Tak. Na naszej stronie istnieje możliwość wyboru takiej formy płatności. Wybraliśmy taką możliwość, aby sprostać potrzebom naszych klientów, którzy potrzebują wyposażyć swój lokal a w danym momencie nie dysponują potrzebną na taką inwestycję gotówką.

Taka możliwość istnieje tylko w przypadku jednostek użyteczności publicznej. Maksymalny termin płatności wynosi 14 dni. Aby uzyskać taką możliwość, na nasz adres mailowy biuro@vast.pl należy złożyć oficjalne zamówienie, które powinno zawierać informację o nabywcy, odbiorcy oraz adres dostawy. Dokument musi być podbity i podpisany przez organ zarządzający instytucją.

Jeśli towar jest dostarczany naszymi samochodami, dajemy możliwość zapłacenia gotówką naszemu kierowcy. Taka forma płatności jest bardzo wygodna i często przyśpiesza realizację zamówienia. Każdy kierowca jest przygotowany na pobranie płatności i jeśli zdecydujesz się na taką formę zapłaty, będzie posiadał przy sobie odpowiedni dokument potwierdzający wpłatę.

POZOSTAŁE

Meble bankietowe, kawiarniane i konferencyjne naszej firmy posiadają Atesty Badań Wytrzymałościowych przeprowadzone przez Zakład Badań i Wdrożeń Przemysłu Meblarskiego REMODEX.

Zdajemy sobie sprawę, że potrzeby naszych klientów są różne, często chcą sami zdecydować, jak ma wyglądać ich wymarzona sala konferencyjna, bankietowa czy kawiarniana. Jesteśmy otwarci i dlatego stworzyliśmy palety wzorników oraz kolorów dostępnych blatów i tapicerek, które można zobaczyć na naszej stronie przy każdym produkcie. Przygotowaliśmy również zestawy wzorników, które możemy wysłać do każdego klienta, jeśli tylko zgłosi do nas zapytanie. Robimy to bezpłatnie, wystarczy się z nami skontaktować telefonicznie, mailowo czy też przez kliknięcie linka ,,zamów próbkę’’.

Sposobów jest kilka. Zawsze można nas odwiedzić. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30-16:30. Zarówno dział VAST jaki i MEXTRA ma bardzo bogato wyposażony showroom, gdzie prezentujemy dostępne na stronie sklepu produkty. Dzięki temu, możesz ich dotknąć oraz sprawdzić ich jakość i wytrzymałość. Jeśli dzieli Cię duża odległość, zachęcamy do zamówienia próbki, staramy się dostarczyć ją jak najszybciej. Jesteśmy pewni swojej marki dlatego chętnie pokażemy Ci nasze meble konferencyjne i bankietowe, aby podjęcie decyzji o zakupie było świadome. Jeśli planujesz duży zakup i chcesz abyśmy to my przyjechali do Ciebie, skontaktuj się z nami! Jesteśmy gotowi dojechać do Państwa na umówiony termin.

Wszystkie informacje związane z przechowywaniem oraz dbałością o stoły i krzesła, produkowane przez naszą firmę, znajdują się w zakładce Ogólnych Warunków Zakupów i Gwarancji. Często zamieszczamy ciekawe informacje w blogu, dzięki czemu nasi klienci otrzymują od nas proste i sprawdzone informacje na tematy związane z branżą w jakiej się specjalizujemy. Jeśli potrzebujesz wsparcia i masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu.

Nie. Koszt wysyłki i odbioru próbki krzesła i wzorników leży po naszej stronie, jeśli dany model jest naszym produktem stanowym. Wszelkie informacje dotyczące dostawy oraz zwrotu zamawianego produktu przesyłamy drogą mailową oraz pakujemy w wersji papierowej wraz z zamówieniem. Należy jedynie zadbać, aby towar wrócił do nas w nieuszkodzonym stanie. Często zdaża się tak, że klient po zamówieniu próbki składa zamówienie na planowany zakup. W takim przypadku próbka zazwyczaj jest odbierana przy dostawie.